Overslaan en naar de inhoud gaan

Melk ≠ melk: on the way to planetproof

Niet seks maar duurzaamheid verkoopt, zo schreef de Volkskrant al in 2014 over de wildgroei aan duurzaamheidskeurmerken. Nederland telt, volgens Milieu Centraal, zo’n 250 keurmerken en bedrijfslogo’s voor duurzaamheid. Slechts tien daarvan worden door Milieu Centraal als topkeurmerk aangeduid, On the way to PlanetProof van Stichting Milieukeur (SMK) is daar een van. Wat komt er allemaal kijken bij het opzetten van een keurmerk? Rijnconsult heeft de geboorte van het PlanetProof keurmerk voor de zuivel begeleid: vanaf het eerste idee tot aan het ketenbrede gedragen keurmerk van nu.

Specialisten

Afbeelding
Eveline van Westerop
Eveline van Westerop
Meer weten?

Heb je interesse in mijn artikel Melk ≠ melk: on the way to planetproof of gerelateerde thema’s? Ik denk graag met je mee. Stuur mij een bericht!

1