Aanbod: in 3 weken voorbereid op de nieuwe privacywetgeving
Nog 1 jaar te gaan: op 25 mei 2018 moet uw organisatie voldoen aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Veel van onze klanten verwerken persoonsgegevens en krijgen er dus mee te maken. Daarom brengen we graag het aanbod van privacy-expert Marius van Rijswijk bij u onder de aandacht, in samenwerking met onze partner Verdonck, Klooster & Associates.
Eerdere deelnemers hebben de AVG Campagne ervaren als 'Helder', 'Duidelijk' en 'Praktisch'. Zie hieronder de resultaten.
“Hoewel de boetes op het niet voldoen aan de wet behoorlijk hoog zijn, moet dit niet dé incentive zijn om aan de wetgeving te voldoen. Als organisatie heb je immers ook een morele plicht om zorgvuldig met (bijzondere) persoonsgegevens om te gaan”, zo stelt Marius. “Voldoen aan de AVG is nodig om de gewenste verantwoording af te kunnen leggen richting verschillende stakeholders, waaronder de klanten. De klant centraal stellen betekent immers ook helderheid scheppen over de mate waarin zijn/haar gegevens worden verwerkt en beschermd. Juist door vanuit het klantperspectief met privacy aan de slag te gaan, onderscheidt je je als organisatie, wat een positief effect zal hebben op de reputatie.”
Geef u op voor de AVG-campagne
Tijd om nu aan de slag te gaan dus! Maar: waar begint u? Om goed van start te gaan kunt u deelnemen aan de AVG campagne ‘In 3 weken voorbereid op de nieuwe privacywetgeving’. U krijgt inzicht in de acties die nodig zijn voor úw organisatie om op 25 mei 2018 te voldoen aan de eisen uit de nieuwe privacywetgeving. In september start de nieuwe ronde, geef u nu alvast op via onderstaande link naar de website van Verdonck, Klooster & Associates. Deelname aan dit programma is kosteloos.
>> Meer informatie over het programma en het inschrijfformulier
Specialisten
